Per risolve a situazione severa di l'esportazione di l'industria di i scarpi in Cina in ...

Per risolve a situazione severa di l'esportazione di l'industria di i scarpi in Cina in l'ultimi anni è scopre a fiducia in a cuncurrenza, Xinlian Shoes Supply Chain Co., Ltd. è Shoedu Real Estate Development Co., Ltd. anu creatu inseme un furnimentu integratu di scarpi in linea è offline. ecosistema transazzione catena-- China Shoes Supply Chain Trading Center (in seguitu chjamatu "Trading Center").U prugettu hà da scopu di integrà e risorse di l'industria di i scarpi, di prumove in profondità a trasfurmazioni è di l'aghjurnamentu di a catena di l'industria di i scarpi di a Cina, di creà un ecosistema cummerciale cuncentratu nantu à a catena di furnimentu di calzature, è espansione u terrenu fertili per u cummerciu internaziunale.

Hè infurmatu chì u China Shoe Supply Chain Trading Center hè situatu nantu à a riva di u fiumu Feiyun in Wenzhou·Ruian, a cità pruvinciale di Rui'an Overseas Chinese Trade Town cù u prefissu "Qiao" in a pruvincia di Zhejiang, è si trova à a "croce d'oru" di e ferrovie, alta velocità è e strade naziunali.A prima fase hà una zona di custruzzione di circa 100 000 metri quadrati, chì copre quattru padiglioni maiò di materiali di scarpi, scarpi di l'omi, scarpi di donna è scarpi di i zitelli.Hà dinò un centru di esibizione di scarpi di marca internaziunale dedicatu, centru di marca, centru di ricerca è sviluppu di tecnulugia, centru di trasfurmazioni di successu, è equipaghji intelligenti I cinque spazii spiciali di u centru integranu u centru di trasmissione in diretta di celebrità Internet, e-commerce di creazione di folla, è altre strutture di supportu industriale, è ancu strutture di supportu publicu cum'è centri alimentari è grandi sale di banchetti, per creà una basa di ordine digitale intelligente per i scarpi.
Prima di tuttu, u China Shoes Supply Chain Trading Center integra duie piattaforme in linea sviluppate indipindentamente da Xinlian E-commerce, a piattaforma di serviziu cumpleta di a catena di fornitura di calzature "Shoe Netcom" è a piattaforma di marketing internaziunale è di esportazione per l'industria di calzature "Shoe Trade". Port" à traversu i dui piattaforme Empower u centru cummerciale, custruisce un novu mudellu di cummerciale di Internet + cummerciu, stende tutta a reta, è apre u upstream è downstream di a catena di l'industria di i scarpi per risolve l'asimetria di l'infurmazioni di risorse in l'industria di i scarpi. .

Siconda, u China Shoes Supply Chain Trading Center hà custruitu un mercatu di cummerciale fisicu offline di 100 000 metri quadrati.À u quartu pianu di l'edificiu principale di u centru cummerciale, una zona di mostra di scarpi hè stata riservata, è un centru di mostra di scarpi glubale serà custruitu da l'ospitu decine di fieri di ordine annu., Furmendu un ecosistema d'agglomerazione di l'industria di i scarpi.À mezu à elli, vale a pena nutà chì cù u forte sustegnu di l'Organizazione di u Sviluppu Industriale di e Nazioni Unite Shanghai Global Science and Technology Center è u Guvernu Municipale di Ruian, u centru cummerciale ancu ospitu dui avvenimenti mundiali ogni annu, Global Light Industrial Commodities (Shoes) China (Ruian) Expo è cunferenza per l'approvvigionamentu di a catena di fornitura di scarpi.Invita regularmente i cumpratori mundiali, unisce i clienti d'oltremare, grandi cumpratori, marche famose è piattaforme di e-commerce, etc., per creà una finestra di docking di cummerciale per cumpagnie di calzature cinesi è cumpratori internaziunali.

Infine, u China Shoes Supply Chain Trading Center usa i quattru fundazioni cum'è u puntu di supportu per l'aghjurnamentu di l'industria di i scarpi.

U primu hè a basa di pruduzzione, educazione è ricerca induve si riuniscenu i talenti in l'industria di i scarpi: centru di ricerca è sviluppu di tecnulugia, centru di trasfurmazioni di realizazione, centru di cuncepimentu di mudelli di scarpi, centru di fabricazione di mudelli di scarpi, allianza globale di proprietà intellettuale di scarpi, etc. Science and Technology R&D Center unisce e mani cù a basa di dati di scarpi per aumentà u cuntenutu tecnologicu di i prudutti attraversu a digitalizazione di i scarpi;u Shoe Sample Design Center invita 600 squadre di designer è diseggiani di scarpi internaziunali di grande nome per furmà una alleanza globale di designer di mostra di scarpi per aiutà i prudutti di e cumpagnie di calzature à l'upgrade.

U sicondu hè a basa di trasmissione in diretta di celebrità in linea chì aiuta à e cumpagnie di calzature per attruverà è espansione a vendita.Per mezu di l'incubazione è a trasmissione in diretta di celebrità, ponu purtà merchenzie per i prudutti di calzature di l'impresa.

U terzu hè una basa di pruduttori di e-commerce, e-commerce in linea è acquisti simultanei offline, spartera multi-canale.

U quartu hè u nivellu di cuuperazione strategica esterna per i servizii di sustegnu, cum'è a custruzzione di tecnulugia finanziaria bluccatu cù u Bank of Ningbo per risolve i prublemi di finanziamentu difficiuli è caru per i picculi è mediani imprese, facilità a circulazione di fondi di cummerciale corporativu. è rivitalizza a catena di capitale.
In breve, u prughjettu China Shoes Supply Chain Trading Center hè basatu annantu à "duie piattaforme online + offline 100,000-square-meter trading market + N order fairs" per ottene u tìtulu di "basa di ordinazione digitale intelligente di scarpa globale" chì integra in linea è offline. .Per creà un ecosistema globale di agglomerazione di a catena di furnimentu di scarpi.


Tempu di post: 25-aug-2020