Profilu di a cumpagnia

Jinjiang Worui Trading Co., Ltd hè stata stabilita in u 2003. A cumpagnia hè situata in Jinjiang, a "famosa capitale di calzature di Cina".Semu una cumpagnia chì face ogni sforzu in a ricerca, a vendita è i clienti di serviziu. Cum'è u slogan di Worui, "Materiali Worui, guaranzia di qualità", insistemu sempre chì a qualità hè a vita di a cumpagnia.Solu per mantene a qualità per i clienti pò fà chì Worui sia sempre in a pusizione di punta in l'industria di i scarpi.
A cumpagnia hè specializata in a vendita di Fogli Chimici, Fibra Non TessutaInsole Board, Soletta in carta, Foglio di colla a caldo, Film TPU per alta e bassa temperatura, Tavola per soletta a strisce, Foglio di colla a caldo PingPong, Foglio di colla a caldo TPU, Tessuto per fusione a caldo, Tessuto a cucitura, Tessuto non tessuto PK, Nylon Cambrelle, Tavola per soletta Coatting And Fabric Coatting, EVA / Sponge Composite è altri materiali di scarpi.Specificazioni di i prudutti cumpleti per risponde à i bisogni di i clienti à diversi livelli, da l'ordine à a spedizione, lasciate u nostru prufessiunale per ottene un serviziu unicu per i clienti.
Avemu statu stabilitu relazioni di cooperazione à longu andà è amichevuli cù i nostri clienti domestici è stranieri per parechji anni. I nostri prudutti si vendenu bè in tuttu u paese è esportati à l'Asia Sudueste, Mediu Oriente, Sudamerica, Africa, Europa è altri paesi.
Sè site interessatu in qualsiasi di i nostri prudutti o vulete discutiri un ordine persunalizatu, sentite liberu di cuntattateci.aspettemu di furmà relazioni cummerciale riesciute cù novi clienti in u mondu in un futuru vicinu.

cumpagnia


Tempu di post: 19-novembre-2020